Sanna

Sista natten i Sverige

Publicerad 2010-01-08 14:21:16 i Mitt Sanna,

Imorgon 07.30 bär det av på mitt största äventyr och är så glad att jag får dela det äventyret med Nicole ( försten grattis till körkortet Nicollo!).
Vi kommer dö av glädje när vi nu sitter på flyget och det kommer nog kännas som det längsta 5 timmarna i mitt liv. Jag vill bara sitta på vår balkong med havsutsikt och korka upp gott söttvin och med Nicole på min sida.

Men nu har jag problem med packningen jag fattar inte hur jag Sanna Gustafsson kommer klara mig på 50kg packning.. För hur ska jag få plats med alla kläder, skor, skönhetsprodukter.. Det var till och med svårt att välja parfym för nu har jag 3st med mig men vill ha med mig alla 5 ! men det kommer väga onödiga gram.
Fast det största problemet är nog alla dessa skor..  Jag har valt ut 9 par skor och då snåla jag! men känner att 9 par skor kanske är liiite mycket men problemet är att jag använder dom alla flitigt.. Det är verkligen ett stort I-landsproblem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela