Sanna

Nyårs bravader!!

Publicerad 2010-01-02 16:35:00 i Mitt Sanna,

Fullt upp hela nyårsafton...
Först blev det att åka in med 9 tåget till Gävle sen skjussa pappa upp mig till Valbo och vi åt frukost på ett café. Klockan 11.00 var det dags att jobba på Gina tricot, ännu roligare arbetstimmar med att lära sig kassan och fick stå där en hel del. Vi var 3 st som jobba men efter klockan 14.00 blev det bara jag och en till kvar + långa köer av sista minuten folket och rivande i rea avdelningen (folk är som vilddjur när det gäller rea!! ) Lite efter klockan 15.00 så slutade vi och Fredrik kom och hämta mig.
Vi åkte hem till honom i lilla hamrånge och jag hoppa fort in i duschen, satt på mig min cerisa festblåsa, sminka mig osv.. Klockan 19.00 kom Erica, Erik, Kim och Jocke. Vi börja fixa med middagen (eller Erica fixa) mohaha vi andra lyssna på bra musik och börja dricka. Sen satt vi oss och åt. Ska säga er att maten smaka super, det var hemgjoda klyftisar, fläskfile, bea och hemgjort vitlöksbröd. Vi hade bara ätit en stund och sen kom hela gänget av festglada. Kvällen var sjuk.. hahha fast det fatta vi dagen efter när alla tomma hål av minnesförlust hade tätat igen.
Om jag får säga det själv så var det här nyåret en av dom bästa!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela