Sanna

ÄNTLIGEN SOL !

Publicerad 2010-02-22 12:33:31 i Teneriffa 9/1 - 27/2 2010,

Nu tänkte jag faktist gå och lägga mig vid poolen för det är strålande sol ute (äntliigen) Ska ta med mig frukost ner och bara ha det skönt. jag har varit sjuk i ca 1 vecka nu och har bara legat inne och det har vart regn och rusk nästan hela förra veckan. Nicole har umgåtts med sin mamma och mammans kille som har vart på besök så jag har kunnat sovit hela dagarna på förhoppning att bli frisk..
Yep och på lördag så åker vi hem till snöoväderet Sverige som tydligen har bytt namn till snörige? och alla hemska minusgrader, brrrrrrr!
Så jag får passa på att sola extra mycket nu i veckan och bara passa på en massa! och idag ska vi kanske gå till ett massage ställe lite längre upp på våran gata.


Hahaha! den här bilden kan jag garva åt länge, kolla mig som typ ramlar, Nicole som skriker/ropar något, Sabin som ryser aslet av sig och lika så Soma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela