Sanna

Mitt liv..

Publicerad 2010-12-02 23:27:35 i Mitt Sanna,

Jag vet inte alls vad jag ska skriva?? vad har hänt mig sen senast?

- Vart hos tandläkaren och fått besked att snitta min mun och ta bort visdomständerna som gör fasligt ont..
- Shoppat julklappar
- Bilskolan
- Ishockey med pappa
- Skolan
.... Öhm ja det var mitt roliga liv haha!

Roliga saker är ju att jag fick träffa min älskade vän fisan och tagit än mysig fika med Erica.
Och imorgon blir det att köra bil..
Lördag julbord sen vet jag inte så mycket mer vad helgen bjuder på.

Kommentarer

Postat av: Bredealisha

Publicerad 2011-02-18 09:50:39

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela