Sanna

MITT 2010

Publicerad 2010-12-21 01:07:20 i Mitt Sanna,

MITT 2010
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? J
ag bodde utomlands i 2månader och flyttat hemifrån på riktigt
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nee
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Tenneriffa och Rhodos
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Längre hår, jobb på riktigt
7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas? januari
8. Vad var din största framgång 2010? --
9. Största misstaget? Inge speciellt faktist detta år har nog vart det bästa på länge
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förskyldning och operad tand
11. Bästa köpet? Allt i min lägenhet
12. Vad spenderade du mest pengar på? inredning och mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? kung for mig, im in miami bitch, melissa horn och rudeboy mfl
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? mycket gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? satsat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? fastnat i samma spår
18. Hur tillbringar du julen? med mamma m.fl 
19. Blev du kär i år? Nej kanske intresserad.
20. Favoritprogram på TV? kungar av tylösand
21. Bästa boken du läste i år? Jag har bara läst aldrig fucka upp och egowoman 
22. Största musikaliska upptäckten? Starry eyed
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja.
25. Något du önskade dig men inte fick? Ne
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Många nya erfarenheter och möjligheter
29. Vad fick dig att må bra? det mästa.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jesper Salen
31. Vem saknade du? -
32. De bästa nya människorna du träffade?
Som jag har blivit nära Zandra, Erica, Natalia mfl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela