Sanna

Helt onödig fakta om mig

Publicerad 2010-12-30 00:15:27 i Mitt Sanna,

01. Fullständigt namn: sanna (Ulla , Margareta ) Gustafsson
02. Ålder: 20
03. Vart bor du: gävle
04. Bor tillsammans med: Ingen
05. Husdjur: 1 hund
06. Färg på ditt hus: ljustgult om jag inte minns fel.. kanske mer vitt?
07. När är du född: fredag den 7 september 1990
08. Klass: butiksförsälningsklassen, haha have no name
09. Vilket år tar du studenten: juni 2009
10. Något jobb: Personlig assistent för tierpskommun (extra)
11. När gick du upp i morse: väckt 08.30
12. När ska du sova: Nu, typ
13. Duschat idag: Badat
14. Kramat någon idag: Nej
15. Pussat någon idag: Nej
16. Vad har du ätit idag: 2 mackor till frukost och sushi sedan typ 1 äpple
17. Dagens klädsel: svarta treggins och sammettröja
18. Dagens smink: mascara och ögonbrynspenna
19. Dagens sötnos: Ingen
20. Dagens roligaste: imorse när jag blev vålgästad i zandras säng, haha
21. Har du många vänner: få vänner och många bekanta
22. Hur många har du kysst: har slutat räkna
23. Vem kramade du senast: öhm.. Minns ej
24. Vem saknar du: Nicole ! <3
25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen eller hur man nu ska säga..
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Fia V
29. Vad stod det i ditt senaste sms: "why?"

FAVORIT:
 
31. Film: datemovie och year one, haha mycket roliga minnen
32. Låt: Maria mena.. Alla hennes typ
33. Mat: allt som är fett speciellt pommes annars sushi
34. Dryck: mjölk eller jukmust
35. Färg: Svart och vit (i hemmet)
36. Tv-serie: Oj, där kom den. Tror redan att ni vet svaret på denna.
37. Stad: Paris
38. Land: thailand och USA
39. Ämne i skolan: grundskolan bild och gymnasiet Expo A och gk
40. Tv program: Speciellt fetmapogram och DHW

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: fia
42. Personen du pussade: hemligt
43. Gången du spydde: några helger sen, haha!
44. Gången du grät: När jag såg bedövningssprutan hos tandläkaren
45. Pizzan du åt: visuvio (ursäkta stavningen)
46. Gången du var i Göteborg: klassresa 2006
47. Gången du var i Stockholm: Minns ej
48. Gången du duschade: Igår
49. Gången du sov: eftermiddags lur idag
50. Personen som såg dig gråta: tandläkaren & co
51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: beror på
54. Tvspel eller datorspel: Tvspel
55. Singel eller upptagen: Justnu singel mycket lättare!
56. Pussas eller kramas: pussas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: som yngre kunar nu fb
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Big Brother
60. Har du svart hår eller blondt: blond
61. Har du blåa ögon eller bruna: melerade - blågräna typ
62. Choklad eller lakrits: Choklad kanske lakris beror på
63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Höger
65. Coca cola eller fanta: coca Cola
66. Pizza eller kebab: kebab
67. Randigt eller prickigt: Randigt hatar prickigt
68. Älska eller älskas: älskas
69. Leva eller dö: Leva 

ANTAL:
70. Personer du älskar: alla nära och kära (familj, vänner, husdjur)
71. Personer du hatar: förr fler nu ingen
72. Pojk-/flickvänner du haft: Några mindre seriösa
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: haha 2307st? i dont know
74. Glassar du ätit på en dag: 8st kanske?
75. Nämn en festival du vill på nästa år: nej
76. Gånger du haft minnesluckor: 2 gånger på fyllan
77. Gånger du varit hög: aldrig
78. Personer du saknar just nu: 1-3st
79. Gånger ditt hjärta brustit: fler än vad en människa behöver

VEM:

80. Vill du kyssa nu: ingen speciell, en med mjuka läppar? höhö
81. Träffade du senast: zandra och johan
82. Sjöng du senast för: Med mamma på julen
83. Hade du senast en msn-konversation med: Minns ej kanske med Jimmy
84. Spelade du tvspel med senast: minns ej
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Skådespelaren Jesper Salen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: haha! Alla ? nej jag vet inte, terroristerna?
87. Förtjänar att dö: Alla våltäktsmän!
88. Är söt: min hund höhö
89. Vill du sova jämte inatt: Helst själv.. mer plats i sängen till mig

VAD:

90. Gör dig glad: när det dagen flyter
91. Gör dig ledsen: när någon / något går dåligt mot mig eller mina vänner
92. Vill du helst göra nu: äta chips!
93. Önskar du att du slapp göra: Betala räkningar
94. Vill du ha nu: chips!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: fettsugning
96. Längtar du till: Någonslags utomlandsresa
97. Tycker du om dina betyg: Helkassa men är man lat så får man skylla sig själv
98. Ångrar du i ditt liv: Att jag träffa på vissa personer i mitt liv som bara gjorde mig jätte illa i slutändan.. Använde mitt förtroende imot mig
99. Är det bästa som hänt dig: Mycket
100. Hur mycket är klockan: 00.16

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela