Sanna

PINSAMT !!!

Publicerad 2010-08-02 02:23:50 i Mitt Sanna,

Det är helt sjukt att man kan känna sig fängslad i sin egen kropp! alltså inte själva kroppen igentligen.. eller jo.. men hur det har blivit... jag har gått upp 7-10 kg och det är INTE OKEJ... känner mig otroligt ovacker och inte alls fin,,, inte med kläder och VERKLIGEN inte utan.. nej känns som fettet slukar mig levande! jaja jag har faktist köpt gymkort och ska träna idag och har börjat ätit nyttigt nu i veckan men herre gud jag vill vara smal nu! tänk förr (innan jag fyllde 19år) så kunde jag äta vad jag ville och ändå se ut som folk... men NEJ nu ska man se ut som jag vet inte vad... kommer ta mig säkert 4 månader att bli normal byggd igen... För så här kan man fan inte se ut! som en jävla valross.. ja jag kanske inte är 100kgklassen men det är iallafall inte okej att se ut så här för 5öre !!!!
Kollar på gamla kort alltså menar jag 1 års gamla... och jag var så himla fin i ansiktet, inte en endaste fettvalk eller någotsånt..


somaren 2007

somaren 2008


somaren 2009

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-03 12:07:01

Haha vilket jävla inlägg du gjorde ;D. men jag får väl önska dej lycka till o att du överlever dom hära 4 månaderna :D

Postat av: Zillah =)

Publicerad 2010-08-03 12:07:28

det där var ifrån mig ^^

Postat av: Kusin vitamin

Publicerad 2010-08-17 17:10:55

DU ÄR vacker sanna! bland dom vackraste människorna jag vet, både på insidan OCH på utsidan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela