Sanna

New list

Publicerad 2010-08-24 21:47:57 i Mitt Sanna,

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Mange
2. Personen du pratade I telefon med: Zandra
3. Du fick SMS av: zandra
4. Du kramade: bra fråga?

IDAG
5. Kläder: jeans och linsvarta byxor, vit tubtopp och jeansskjorta
6. Bättre än igår: haha aah

IMORGON
7. Är det: mooooneyday!!
8. Planer: Uppsala
9. Något tråkigt som händer imorgon: inget alls!

FAVORIT
10. Nummer: 5
11. Färg: vit
12. Årstid: höst
13. Saknar du någon?: mina vänner som bor för långt bort
14. Humör för tillfället?: uttråkad

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: svara i tele 
16. Vad åt du sist?: nudlar
17. Vad irriterar du dig på?: småsaker
18. Tror du på distansförållanden?: haha neeej
19. Vem tänker du på just nu?: mat
20. Tror du att personen tänker på dig med?: haha maten tänker alltid på mig...
21. Vart reste du sist?: Tierp
22. Vad gjorde du igår kväll?: dog i soffan
23. Liknar du din mamma eller pappa?: alla tycker olika så är vell 50/50
24. Ler du ofta?: när jag har lust
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: skönhet
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ahh
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen
28. Vilken färg har din tröja?: vit

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: jaa
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: hänt några gånger..
31. Gråter du när du skadar dig?: njaa

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: oftas
33. Vad gör dig glad?: mina nära och kära
34. Önskar du att du var lyckligare?: nja.. det var du gör det till
35. Är lycka överskattat?: öhm?
36. Kan musik göra dig glad?: alltid!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ahhh
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ahh menat det varenda gång
39. Har du en flick/pojkvän?: nee
40. Är du nöjd med det?: ajj
41. Är du kär?: nepp

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: ingen
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha nej
44. Är du en mobbare?: nee
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? haha ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: inte ett skit
48. Favoritämne?: det var grafiskaämnerna
49. Värsta ämne :  MATTE
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: hahah ohhh nej! hemskaste jag har ätit (mena GUC)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela