Sanna

2010.08.26

Publicerad 2010-08-26 23:25:09 i Mitt Sanna,

Nu har vi iallafall bestämt resa och mål!
Det blir rhodos stad nu på söndag :) WOHOHOHOHO! haha as taggad! kommer bli en oförglömlig resa om jag tror rätt.
Idag har jag haft en surar dag! ingen har gått som jag vill och igår ska vi inte ens tala om..
 

Farfar ligger på sjukhus och han betyder så himla mkt för mig! tack och lov så kom han i tid annars kanske han skulle dö i sömnen och jag vet inte vad jag skulle göra om min farfar dog på samma sätt som morfar som gick bort förra året snart för precis 1 års sen. 09/09-09 2 dagar efter min 19årsdag.
Men nu är han i goda händer tack och lov. Känns fortfarande obehagligt att träffa han på sjukhus miljö..
På ett år har 1 gått bort och 3 på sjukhus med allvarliga sjukdomar och det tär på en men känner mig att ha så tur att dom har överlevt allt.. älskar er så <3<3 och dig med morfar<3 kommer sakna dig och din filmkamera och din orginella menning "hur mkt fyllor Sanna idag" och en godispåse eller två och pengar på fonden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela