Sanna

2010.08.17

Publicerad 2010-08-17 19:32:47 i Mitt Sanna,

Igår var en trevlig resa till Eckerö med Therese, vi åt god mat, shoppa en massa i taxfreen, drack gott och hade det roligt..

Idag blev det en powerwalk med mamma på morgonen innan jag börja 07.30... Då min sämsta dag i hela mitt liv börja, hade riktigt oflyt på jobbet, gick snett, klantig, tappa saker osv..
Efter jobbet åt jag middag hos min underbara farmor och vi hade mycket att prata om, svaller hit och dit, fick biffar, stuvademakaroner och som efterrätt jordgubbar och vaniljvisp! mums! tack farmor igen!
Sen tog jag tåget hem och har nu suttit här hemma och tagit det riktigt lugnt för det är den ÄNDA dagen jag kan gör det på..


Test bild ifrån photoscape, bilder ifrån en festkväll

Kommentarer

Postat av: A m a n d a

Publicerad 2010-08-18 18:00:41

ja såklart :)) <3

men blir inte denhär helgen eller nästa ialf, jobbar /:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela