Sanna

2010.08.06

Publicerad 2010-08-07 09:53:00 i Mitt Sanna,

Yeees jaaa.... Försov mig sisodär 4 timmar! och kunde inte komma till jobbet för en 11.00 (börjar igentligen 07.30) men det löste sig smärtfritt... bara att en annan fick hoppa in så länge och 2 timmars buss till jobbet. Nej jag e bra värdelös..hmm JA!
Efter jobbet blev det inge träning utom en vilodag för jag hade mycket träningsvärk i vaderna. Städa sakta men säkert här hemma och har kommit en bit på väg men ej klar än. Sånna där stunder önska man att man bodde på 20kvm och inte 48vm.
Mot kvällen joina jag Mange och hans kompisar på en förfest som var i den lägenheten jag först buda på!! men det stod mellan pappa och han som jaa bodde där.. haha det var som att se en gammal kärlek i ögonen men insåg efter ett tag att jag har det så mycket bättre här i min lägenhet med 2,75 i tak och mina underbara stora djupa fönster..
Mange tvinga mig ut på krogen och det blev nivå, ahahahahhahaha kvällens skämt.. men tack och lov fanns monster (rockkrogen i Gävle)
Kom hem runt halv 2? men somna inte förens 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela