Sanna

2010.08.05

Publicerad 2010-08-05 18:18:34 i Mitt Sanna,

Varför börjar alltid mina menar med "idag" hmm jaja idag kommer det bli samma sak.. Idag jobba jag förmiddag, träffa på Jimmy en snabbis sen tog jag tåget in till hem ljuva hem Gävle. Det första jag gjorde var att gå till gymmet.
Värmde upp på crosstrainern i 10min, körde mage, rygg och armar och lite ifrån mitt träningspogram ifrån sjukgymnasten. Känner nu att jag har ont i ryggen och tänker ut vad fan det kan vara... Kanske alla lyft på jobbet eller min extrema lilla sportBH. haha brösten kläms typ ihop men på plats sitter dom allt.
Nu blir det att snabb städa, gå till rusta och köpa färg till ett projekt jag har sedan willys + en promenad... Dock tror jag inte att jag hinner med rusta som stänger kl 1900.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela