Sanna

2010.08.03

Publicerad 2010-08-04 01:10:47 i Mitt Sanna,

På dagen jobba jag förmiddag och det var lugnt fast jag nästan dog pågrund av att jag frustrerat försökte sova hela natten och det gick till slut kl 0300... skulle upp 0530.
efter jobbet tog jag tag i min gigantiska pappershög som VERKLIGEN behövdes soteras (som nu ligger i 5 olika småhögar på hela köksbortet)
Tog sedan ut lilla Khira (zandras hund som jag är hundvakt åt). tog henne på en promenad sen kom jag hem och tog det lugnt som jag behövde. Sen klockan 20.00 kom mange förbi och vi tog en lång promenad med Khirisen i bolongen(gävles störta park) kom hem till mig runt 21.00 tiden och legat och slöat i soffan till 23.30 då jag drog till Zandra med Khira och vi tog en powerwalk i ungefär 1 timme och det BEHÖVDES ! hade som sagt inte rört mig till gymmet som jag nu ska försöka gå till varje dag i 1 månad..

Imorgon blir det massa viktiga ärenden sen GYMMET, promenad med Kirisen som sover hemma hos mig, försöka hinna tvätta, äta och sen ta 14.00 bussen sedan tåget till Tierp för jobb kanske blir kvar i Tierp pågrund av att jag slutar 21.30 och börjar 07.30 nästa dag...


Khira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela