Sanna

Rubrik saknas

Publicerad 2010-04-16 20:17:16 i Mitt Sanna,

Hoppas ni inte har saknat mig för mycket! haha..

Jag är hemma hos pappa och tycker synd om mig själv, har fått luftrörskatarr så nu har jag vilat nästan hela veckan. Jobbigt med sjuka för nu har jag missat hela susta veckan på intensivkursen och får inte jobba på arlanda pågrund av:
jag är sjuk och kan inte gå på kursen och bara för jag inte kan det så blev jag typ avskedad utan att ens jobba.. men det sjukaste var att hon sa att det skulle bli en ny i maj men nu har dom ändra sig och dom ska inte ha någon mer... så jag måste lämna in anställningbeviset och allt ! oproffsiga gånger 124689 !
Så den här veckan har inte vart den bästa direkt.
Men imorgon kommer nog solstrålarna Erica och Zandra muntra upp mig till 100% kanske till och med 130%
Vi ska ta en loppistrip och sen lunch på IKEA, haha så umgås vi vänninor i Gävle :)

Kommentarer

Postat av: Imrealma

Publicerad 2011-08-29 09:02:58

Nice site, Keep it up

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela