Sanna

Har JÄTTE tråkigt !

Publicerad 2009-09-09 00:24:37 i Mitt Sanna,

Har inte haft så här tråkigt på länge !
Inte trött, smått hungrig (och det kan jag inte vara, ätit redan 2 ggr idag och det är mäst ) om jag nu ska fortsätta gå ner 2 kg i veckan så kan jag inte äta mer än 2 ggr om dagen. Gick på stan hela dagen, sen efter jag hade vart hos Sofia kusinen så gick jag hem. Så allt skit jag åt igår måste inte tagit så hårt på min kropp... Får vi hoppas! För det går så bra nu! måste gå ner 8 kg tills oktober, annars händer, haha vet inte vad som händer med det får inte hända! haha. (hysteriskt inlägg, I know)
Det finns inget att göra här hemma heller. Mamma åkte till Söderfors.

Ja.. Vad gör en färsk 19 åring nu dags?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-09 10:31:21

FIN BILD SANNIGULL

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela