Sanna

Good n bad

Publicerad 2009-09-14 02:37:43 i Mitt Sanna,

Så har min helg varit.
Fredagen kanske inte var den roligaste, skulle kunna skriva vad det är men lova mamma att inte göra det.
mamma + bloggen = krock (hon gillar inte idé att hänga ut sig på nätet som hon kallar de)
igår iallafall var det kulturnatten för hela slanten!
Åkte in med Zillah och vi gick runt på olika ställen, träffa lite folk och så. Hon och Denise drog vidare och jag stanna med Fia och mr hemlig på salt och sen vidare till firman.
Drack bara 1 cider och 1 drink, så det var nyktert för mig.
Sen blev det efterfest för oss utom Fia som gick hemåt. somna vid 8 tror jag, haha.
Idag var en sån dag då man ligger i sängen hela dagen och kolla film.  Men på kvällen åkte jag till Fia, drack te, babbla på och spela tvspel.

Men nu ligger jag hemma i min säng, skönt att sova i sin egen säng.

Imorgon ska jag upp kl 9( ams bajs grej kl 09.40)

Ps: Bilder kommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela