Sanna

Blir gaaleen

Publicerad 2009-09-30 22:18:05 i Mitt Sanna,

Mitt internet krånglar här hemma. och det ända som funkar är mitt mobila 3 internet. Okej det är bra men det hemma är bättre. Så har inte hela dagar på mig att ladda in bilder i bloggen. Så det blir en liten blogg torka och så föresten gör jag bara en sak nu... praktiserar om dagarna och sen är jag som DÖD! Okej igen jag åkte till stan och köpte ett par uggisar på Dinsko + hälsa på fia. Sen var jag som död när jag kom hem.
Längtar till helgen så man kan sova ut. Men såklart är det kul på next step media.

Jaja nu ska jag se på den skruva serien fråga olle dokumänteren sen sova. Haha sova dagens högpunkt, känns nog bara så för det är första veckan och håller på att vända dygnet.

Kommentarer

Postat av: A m a n d a

Publicerad 2009-10-01 13:17:04

Det tycker jag verkligen! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela