Sanna

Mardröm

Publicerad 2009-11-27 10:27:52 i Snurrar,

Jag drömde så skum dröm i natt. Jag drömde att vårat hus brann och jag försökte släcka det hela tiden med vatten och försökte kväva den men elden kom upp igen och igen. det här är andra gången jag drömde samma dröm och det kändes så himla verkligt...
Jag kan väcka mig själv i drömmen om jag tycker den är obehaglig (drömmer väldigt mycket) Men den här funka inte så. Så jag trodde ett tag att det var sant. Att vårat hus brann och att det var tända ljus överallt som min mamma hade tänt (tyckte hon var dagens rikspucko ! ) men hon såg inte elden för jag han släcka den när hon kom och sen när hon gick börja alla saker småbrinna igen. Till och med på gården brann det.

Kolla upp ordet eld i drömtydning och det såg inte så bra ut:
ELD,
Se brinna sotig med mycket rök: den du älskar är bunden av en annan
Släcka: förargligt missöde
LJUS,
se brinna:din vän längtar efter dig
Släcka: någon är avundsjuk på dig

nej usch..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela