Sanna

Frukost tvång!

Publicerad 2009-11-26 11:35:47 i Mitt Sanna,

Sitter och äter min underbara frukost som består av 2 hårdmackor med leverpastej och smörgåsgurka och en stor kopp the av den godaste sorten. (jag vet att klockan är halv 12)

Men kan verkligen inte få i mig mackan fast den är god. Jag är som sagt VÄLDIGT dålig på att äta frukost, det är som att tugga på något som sväller i munnen det vill aldrig ta slut.
Ska snart ner och fixa resepass. Ganska bra att ha om man ska til Teneriffa. Sen ska jag svänga förbi och försäkringskassan och fixa pengar.
Ska nog träffa Zillah på "city" och sen blir det pepparkaksbak och glögg, Mmmm!

Nej nu ska jag tvinga i mig min underbara underbara frukost. (måste intala mig själv att den är bäst och jag vill äta allt! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela