Sanna

Far och dotter kväll

Publicerad 2009-11-07 14:19:14 i Mitt Sanna,

Ska in i duschen nu och fräsha upp mig och hinna med 17.05 tåget till Gävle. Ska ha en far & dotter kväll med bio tror jag att det blir, får se vad vi hittar på.
Skönt med en lugn helg nångång. det behövs faktist, fattar ibland inte hysterin med krogen och sprit. Haha okej jag kan ibland vilja dra ut och festa men nuförtiden vill jag inte ut. Orkar inte vara social på det sättet och så kostar det äckligt mycket pengar.
Haha tänk förut kom man in på krogar gratis, betalade bara 20 kr för garderoben och levde som en riktig drinkhora resten av kvällen.
Haha fyfan vad pinsam man var och fattar inte att man alltid lyckades ha en drink i handen hela kvällen ut tills man drog på efterfest eller fick sin taxi betald hem " för att man skulle komma hem säkert" haha! vilka puckon det fanns som lag ner så mycket pengar på en utan att få något tillbaka.
Men nu kan man inte gå på krogen om man har 300 kr med sig. Räcker inte på lååånga vägar längre. för nu är man duktig och betalar allt själv som inträde, garderob och drinkar på krogen. Jag tippar på att jag lägger ut minst 500 kr på krogen nu förtiden. Haha vilken skillnad. 20 kr till 500 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela