Sanna

09.05.31

Publicerad 2009-05-31 23:21:30 i ,

Idag är det morsdag!
Ringde till mamma och gratta henne, och fråga vad hon önska sig, hon önska sig kaffebröd för vi skulle få gäster.
Jag köpte 2 jätte söta chokladmuffins som för förpackade som blommor.

Idag har jag sovit till 12, as skönt att sova ut lite.
fia ringde precis efter jag hade vaknat och sa att alla var nere på stan. så jag börja fixa mig och tog bussen ner på stan, det gick inte att gå för det var så himla varmt.
Nere på stan åt jag carbonara på Rififi, jätte gott. Efter det så mötte vi Pauline och Fia, gick till Holmlunds och leta över hela affären, varenda hörn efter en studentklänning till Pauline, och vi lyckades hinna en jätte fin + en kvällsklänning till henne. Sen så droppa alla av och jag och Pauline köpte jordgubbar och gick till stadsparken och prata i timmar, gick senare till deli sushi och köpte sushi, den bästa ! och gick tillbaka till stadsparken. Jag åkte med 18.19 till Tierp.
Så nu är jag ny blonderad, eller med vit i hårbotten, lite för bra blondering, det var mood ultra blond för 41kr på Willys. Så rekomenderar det för er som vill bli extremt blonda!

Blir också så less ! REGN på FREDAG! ¨Då min student är!

Fredag 5. juni


VarselNedbørTemp.Vind
neste 6 timerpå klokkeslettet
kl 2 Skyet 0 mmLett bris Lett bris, 4,3 m/s fra nord4,3 m/s
kl 8 Regn 0,2 mm10°Frisk bris Frisk bris, 8,2 m/s fra nord8,2 m/s
kl 14 Regnbyger 0,3 mm12°Frisk bris Frisk bris, 8,6 m/s fra nord8,6 m/s
kl 20 Lettskyet 0,1 mm10°Lett bris Lett bris, 4,2 m/s fra nord4,2 m/s


xoxo
frokensanna

Kommentarer

Postat av: Sofia Vybiral

Publicerad 2009-06-01 01:23:29

Sanna din jävla korkade fågel.

Har du kollat på norges väder eller eftersom de stor på NORSKA!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela