Sanna

09.05.25

Publicerad 2009-05-26 11:29:10 i ,

Idag var det PANIK i skolan ! jag skulle göra 4 historiesaker på 1 timme, 4 stora saker. Var tvungen att lämna in för att betygen skulle sätta.
Efter all panik så satt jag mig vid datan och fortsatte med GK. Och sen skjussa Nicole mig på cykel in till stan, och sen gick jag resten av vägen hem. Sen fort klä om för det var så grymt varmt ute ! Gick sedan ner till Gränby där jag skulle möta Nicole, vi gick i affärer sen käka på Burger king ( så jävla gott)
Gick sedan hem och sov nån timme tills Fia ringde och tracka mig att jag skulle vakna och komma till henne. Och hon fick upp mig, så jag fixa mig och gick till henne. 
Där var Pauline med. Jag hade med mig hembakta scones och brieost och Fia hade Ben & Jerry och chips. En mysig svull kväll. Pauline gick vid 10 tiden. Jag och Fia satt kvar och prata ända till kl 2 på natten, samma veta ramla Oscar in och jag gick hemåt.

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela