Sanna

090524

Publicerad 2009-05-24 11:14:29 i ,

Har precis vaknat. Och sitter och ska börja med sista grejen som är del 2 i en histoieprovet.
Idag tänkte jag ha en liten egen spatime i vårat badrum, bada i vårat lilla badkar och relaxa. Och i veckan tänkte jag be Pauline och Blondie om min present som jag inte ha tagit ut än, haha det var i september jag fyllde. Min present var en choklad scrub behandling på ett spa i Uppsala. Bra till studenten som man 'är fräsch och kan börja sola.
Och senare idag blir det att åka till Uppsala. Kanske vid 4 tiden? eller senare

Nej nu måste jag börja med Uppsatsen så jag hinner med allt idag. See ya







xoxo
frokensanna

Kommentarer

Postat av: pauline

Publicerad 2009-05-24 16:01:01

du har redan fått pengarna av mig.. du va skyldig mig och då sa jag att d inte behövde ge tillbaka dem för att då kunde du använda dem till din födelsedags pressent

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela