Sanna

090523

Publicerad 2009-05-23 01:15:43 i ,

Haha äntligen har jag fått hem min gamla hårddisk !
hahah så mycket hemska, hemska bilder !

           
Therese och jag ,                 jag & Therese                     Jag och Sandra. Februari 2006

  
Pauline, Sandra & jag           Guldvärd biljett!

     
Jag och Pauline, (Små hemsk jag vet, men sånna minnen!)


Våra fettodagar hemma hos mig !


Amanda & jag


hahhah ja, jag hade tandställning ! mars 05

Mer bilder kommer väll, eller det flesta hålls gömda för allmänheten. För allas bästa ! Paris bilderna är lindriga imot dessa som finns !

xoxo
frokensanna


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-27 22:27:07

haha, fyfan du kunde inte hitta en hemskare bild eller ._.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela