Sanna

090522

Publicerad 2009-05-22 00:32:26 i ,

Nu är kalla kriget och arbetsmiljö och säkerhets frågorna klara och en del av frågorna om efter 1945 ( dom frågorna är as svåra)
Så nu är det bara uppsatserna kvar. Som blev lite till ökning av svenska uppsatsen...
Grejen är att allt är halv klart.´Har bara del 2 i historia. Den stora sista delen i svenskan och sätta ihop allt till en flytande text på MDKb. Men det kommer ta hela dagen imorgon och kanske lite till. Det lovar jag dig !

Och en fråga till er alla som känner mig, bry inte jag mig längre om saker? Jo jag kan hålla med om att jag har väll givit upp vissa punkter i mitt liv som jag VERKLIGEN inte orkar nöta eller bry mig om längre.. För den som lider är jag. Endast en person och det är jag! Men bryr mig gör jag. Och okej att jag inte verkar lika intresserad av saker som förr. men orkar bara inte ha förhoppningar om små saker eller nått sånt. Jag har skolan att fixa, skaffa jobb och allt. Känns som om jag slänger bort mitt liv på festande och kläder och andra onödiga saker. Måste verkligen bli Vuxen nån jävla gång. Se verkligheten i ögonen och bete mig som 18 år som nyss har gått ut skolan och det är bara jag som kan förändra min framtid och mig själv. För förändras måste man göra nån gång i sitt liv.


xoxo
frokensanna

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-05-23 22:50:20

Bra skrivet, you go girl..

Postat av: Julia

Publicerad 2009-05-23 22:50:43

Bra skrivet, you go girl...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela