Sanna

090521

Publicerad 2009-05-21 12:57:43 i ,

Jag har nu lovat mig själv att ha en rast till halv 3. Tycker jag är värd de, För jag har pluggat ända sen jag vaknade kl 10.
Jag gick upp ur sängen. Tog fram allt och satt mig vid datan och börja skriva. Så har hunnit med mycket.

Ska sätta upp ett mål att jag ska hinna med idag:

Kallakriget
5 frågor om efter 1945
mijö & säkerhets frågorna.

För då har jag bara uppsatserna kvar som jag ska försöka bli klar med tills på lördag. Så jag kan få ha lite ledigt. Innan skolan börjar igen.

Så nu ska jag laga mig lite frukost på det lilla vi har hemma. ( mamma har inte orkat köpt mat.... )
Sen kolla på tv ellér var jag nu ska göra tills halv 3. Kanske hinna ta en Dusch eller något.



Jag julafton 08

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela