Sanna

090515

Publicerad 2009-05-15 13:28:33 i ,

Har ett riktigt bra flyt idag!
Startade med att vakna i rimlig tid att hinna fixa mig och äta en stor lugn frukost, jag åt 2 rostade mackor med apelsin marmelad, flingor och mjölk. (inte den nyttigaste frukosten). Första lektionen kolla vi på film. sen hade vi MDK, då fick jag veta att jag har en bra chans att få G i MDK. Och MVG på min affisch i GK, Och nu precis fick jag veta att jag inte får IG i naturkunskap. Så nu lutar det bara till ett IG och det är i religion, håller tummar för det iallafall. 

Idag måste jag verkligen följa min min ihåg lista som ja har fixat. Den här veckan är till för att ta tag i den stora högen med måsten som har växt sen i vintras.

    • Sotera ut allt ifrån rummet

    • Städa resten av rummet

    • Plugga säkerhet&miljö frågor Kap 1-2

    • Plugga historia: kalla kriget frågor

    • Plugga historia: infoblad del 2

    • Plugga historia: sista 5 frågorna

    • Göra klart svenska uppsatsen


Det var no inge mer tror jag. Kommer nog på något mer när jag kommer hem och ser måste högen !

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela