Sanna

090504

Publicerad 2009-05-05 10:22:26 i ,

Vaknade halv 1 på dagen, Sliten ? bara förnamnet. Log i min säng hela dagen och kolla på repriser efter repriser, snacka om skönt ! Vid 6 tiden sms jag fia, för vi tjejgänegt skulle käka kina och prata om gårdagen. de hade redan varit där ett tag men skynda mig ner. Det var det nog det jobbigaste jag har gjorde igår. Men det var värt det. God mat och umgås med dom som gör mitt liv mycket ljusare. 
Det var Fia, Elin, Pauline, Jossan, Alex och Alex kompis. 
Hahahaha vi lyckas med mycket på en middag. ett utbrott, svulla mat, mycket skratt och "ge allt du har" i dricks till personalen.
Sen splittrades gänget. Jag, Elin och Fia gick till kvarnen, fia handla mat och jag Ben&Jerry, mumma! Sen gick jag och ELin till Willys för Elin skulle handla mat och mjölk. anna kom dit med så vi gick hem sen. Hade en myskväll med henne, hade godis, ben&jerrys, massage och prata om allt som hade hänt, har ju inte träffa henne på flera dagar, annars träffas vi varje dag.

xoxo
frokensanna


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-05 11:15:42

Äntligen får jag träffa dig igen :D Gud vad jag har längtat !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela