Sanna

090430

Publicerad 2009-05-02 01:18:26 i ,

Valborg var jätte mysig på alla sätt. Verkligen fira med de man vill fira med.
Först drog jag och köpte skor på gränby pågrund av att jag har verkligen inga skor i huvudtaget som är gå värda och snygga på samma gång. sen drog jag till vaksalas park  och hade champange frukost med Elin, Fia, Pauline, Karolina, Jossan, Tilda och sedan kom pippi ett tag. Vid 1 tiden drog vi alla ner på stan, gick först till stadsparken och sen droppa Pippi, vi alla andra drog till Ekonomikum och hade lite festival känsla av live musik. Mot 4-5 tiden drog vi in mot stan igen och Pauline droppa av och gick hem. Vi andra gick och satt oss vid Salt. Efter ett tag så gick Jossan, och vi andra stanna en stund till men sen gick vi till kvarnen och jag sa hejdå och gick till Jeppe som hade grillfest. ´Fick då äntligen träffa hans tjej som han har prata ganska mycket om när vi har träffats. Hon var verkligen en jätte snäll tjej och rolig. Jätte glad för jeppe ! Gick hem ganska tidigt vid ungefär 12 -1 tiden, Jeppe och Hans tjej var jätte snälla och följde med mig hela vägen hem. 

       

      

     

´Blev en heldel bilder...

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela