Sanna

090331

Publicerad 2009-03-31 11:03:12 i ,

Jag är verkligen en dålig bloggare just nu. Men det händer inge speciellt för mig nu förtiden. Inge roligt uteliv (inte så fest-sugen längre) Och inga direkt agroo på nått. Inge puttinutt. OSV!

Nej inte så jag lever ett värdelöst liv utan bara inte tillräckligt roligt för er läsare...

Och nu sitter jag i skolan helt själv, men Amanda och Roos är på väg hit så blir inte helt ensam. 

Nej Men hade en jätte bra helg ! 
Fredag var jag hemma i Tiierp och tog med mig Anna. 
Lördag åkte jag till skutskär med Fia. gick ut på kvällen på goya
Söndag blev det mary kay party Hos Linda. Jätte kul !

I veckan är det också sista praktik veckan sen lov !

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Postat av: Linda Näsbom

Publicerad 2009-03-31 16:47:58

jättekul att träffa dig även fast ja var så sliten så ja inte ens kommer ihåg om ja ens prata den kvällen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela