Sanna

090328

Publicerad 2009-03-28 03:34:11 i ,

Jag är vaken och ska snart gå och sova igen. Fia ville prata om lite saker som hade hänt och så klart så ställer jag upp och munttrar upp henne! För jag ställer alltid upp för lill-trollet.

Idag var jag i skolan och gjorde klart väskorna. Iallafall den första beställningen.
Sen träffa jag Fia och Karro på stan, blev en sväng till Gränby centrum med. sen MCDonken!
Jag åkte sedan hem och börja planera min kväll med Anna på min våning. Vi planera att hon skulle följa med mig hem och vi skulle ha frosskväll, hahahahah ja det var bara förnamnet. När vi kom till tierp på gick vi till Min kusin som jobba på ungdoms huset i Tierp ( Jätte fint ställe ) Skulle iallafall lämna väskorna dom beställde. Hon verka nöjd över dom!
¨Vi gick efter jätte lång tid och tjat ifrån anna, så gick vi och handla massa Flott ! mötte mamma på affären också.
Handla:
tacos grejer
grejer till marengswich
grönsakers sticks och två olika dip

Snacka om flott för hela slanten ! ( vi åt upp allt utom tacosen )
Fast det sista flottet på 2 månader. Sen blir det hård bantning !

Ska lägga mig och sova nu. hehe tyckte bloggvärlden behövde mig lite.

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-03-28 14:44:44

haha aa det var gott och damn vad illa jag mådde efteråt :O

Postat av: Sofia och vovvarna!

Publicerad 2009-03-31 00:50:58

Nu har jag lagt en "fastlänk" i vänstra sidospalten till eran bloggshop och skrivit ett inlägg :)

Kram/fia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela