Sanna

090308

Publicerad 2009-03-08 22:55:18 i ,

Vaknade klockan 12 i Fias beddsoffa brevid Elin. Gick upp och duscha ( haha ja, jag känner mig alltid hemma hos alla typ ).
När jag kom ner så gick Elin och duscha, med tiden så plocka jag fram frukost och hitta inte så mycket så fick rota i alla lådor och skåp i hela köket ( inte det minsta köket vill jag säga ) och senare började jafgmed kaffet åt Elin och Mattias, fast Elin tog över för hon ville inte väcka Fia och Mattias för de sov. Jag gick upp knacka på, gick in bad Fia att vakna för det var serverad frukost (funka inte, hon låg kvar ändå) bad henne att gå upp, och det NU! men fick väll inte direkt så mycket liv i någon av dem, fast tänkte att snart skulle de väll komma ner. Och efter ett tag kom Fia ner, så vi börja äta frukost.
Rota vidare i alla lådor och skåp efter te-sil (hade gjort det hela morgonen, utan resultat) och nu var det också utan resultat. Och sen leta jag vidare efter musli eller något. Men hennes mamma hade allt att göra en musli. Så gjorde en egen. Efter ungefär 30 min kom Mattias ner inte så direkt pigg, det kom visst fram att de hade somnat klockan 9 på morgonen! helt sjukt.

Elin och jag skulle åka med 15.18 bussen till Gävle. Elin åkte mot Bollnäs och jag gick till pappsen :)
pappa och jag lata oss någon timme, sen gick vi till Libanesen på hörnet. Riktigt gott och herre gud vad jag blev mätt ! och pappa lika så. Jag hann med 18.30 tåget tillbaka till lill-storstaden Uppsala. Fia klev på i Skutskär.
Så nu är jag hemma och små kollar på Beck. Ska väll också snart sova.

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela