Sanna

090307

Publicerad 2009-03-08 22:26:21 i ,

Åkte med 17.19 tåget till Skutskär med Fia och Elin. När vi kom dit så gick vi till Fia.
Haha ibland undrar jag om min hjärna har power-nap ibland? Jag är ifrån Tierp, bott där hela mitt liv. Jag iallafall går av tåget i Skutskär och vräker ut mig " när jag kommer till sånna här små stationer så känns det som jag kommer ifrån stockholm" sedan kommer nästa kommentar " jaa, speciellt när jag har högklackat och sånna här kläder" hahah okej jag tror inte att jag är bättre än andra, haha och vet att kvinnor i skutskär och i Tierp äger ett par högklackat.
Iallafall så gick vi hem till Fia.

Mina underbara vänner fick en idé att göra en snölykta, jag tyckte jag hade varit tilltäckligt länge ute i det hemska vädret med snövallar och kyla. Men ut skulle vi, vägra göra en snölykta, fjolligt i min menning.
Min uppgift var att hålla ljuset levande till vi skulle sätta ner den i lyktat. Och jag lyckades i 30 sek att hålla ljuset levande tänkte att hur f*n ska jag hålla ett barn levande? aja iallafall hjälpte jag till efter ett tag, gjorde några snöbollar till den där förbannande snölyktan.
OKEJ, jag erkänner att det var ganska kul och till och med om att den blev riktigt fin, nästan perfekt.

Efter lekstunden så gick vi till affären, in handla till tacosen och till Melodifestivalen.
Vi laga till Tacosen. Otroligt gott och vi alla stank härligt vitlök i hela huset.
När vi precis ätit klart så kom Mattias. Vi diska, fixade allt mums till melodifestivalen, Mattias hade med sig filmer som vi skulle se på efter Melodifestivalen.
Vi satt och svulla i oss. Okej jag var den som svulla och som aldrig förr!
Skratta lite åt den där Ugglan. Hur kan hon ens få vara med på melodifestivalen? haha ja kanske för vi alla ska irritera oss på någotn eller bara för att få oss ett gott skratt.
Pogramledaren kom ifrån Tierp med! haha satt och kolla om när de berätta om hennes liv, och där på tvskärmen kom det upp en fet skylt på TIERP. Ja inget förvånar´mig längre..
kolla på 13 spöken (på filmen stod det på engelska) Bara jag som kolla på den seriöst. HAHA fast att en ljudgubbe syntes i bakgrunden på en scen. Elin höll på att somna men vi liva upp henne och vi spela sällskaps-spel. Hur kul som helst. Spela pratkvarn ( tror den heter så) och TP. Fia och jag knäckte, fast vi var olika lag varje gång... Och TP vann jag. Haha lite finns det inför pannbenet (ibland)
Jag och Elin somna vid 4. Mattias och Fia somna? ja... bra fråga.

Ps: Bästa helgen på mycket länge !

    
 

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela