Sanna

090306

Publicerad 2009-03-06 19:34:13 i ,

En jätte härlig dag om jag får säga det själv!

Vakna klockan 12.00 riktigt ut vilad. Ringde mamma det första jag gjorde, jag skynda mig upp och åkte med 13.19 tåget.
Träffa på min farbror Krister, och Lisa med. Satt mig med Lisa, bjöd henne på lite vaniljsnäcka ifrån praktiken.
Kom til Tierp-City-Metropolen, mötte mamma på 1 av Tierps skönhetsaffärer,hon skulle köpa några saker.
Vi åkte hem, mamma laga mat och jag klippte håret på min kusin Alice. Haha snacka om att hon tjänar pengar att jag klipper henne (hon får det helt gratis, och blir nöjd) haha kanske ska bli frisör? har det i generna, mormors farfar var frisör, mormor var frisör och mamma vara frisör innan hon bytte jobb. Kanske ska leva frisör grejen vidare? får gå en snabb utbildning och bli det.
Iallafall så tog jag det lugnt sen framför tv. Kolla på en gammal klassiker. Den blåa lagunen, bra film om jag får säga de. Efter filmen fick jag skjus till Uppsala av mamma och håkan, skulle köpa golv eller var det var.
så nu sitter jag här och väntar att Elin ska komma hem. Tänk äntligen ska hon komma hem! Ska bli så skönt att få hem henne bara över en helg iallafall ! Fia, jag och Elin ska ha myskväll, vet inte om fler ska vara med.



xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela