Sanna

Tomorrow is another day

Publicerad 2009-06-28 18:16:35 i Mitt Sanna,

Sitter på tåget till Uppsala. Ska till gränby centrum och shoppa och vänta på Malin. Vi ska hem till henne i Alunda. Bara ta det lugnt och umgås. Imorgon ska vi till Öregrund och sola och bada, ska bli jätte mysigt och kanske blir min deput dopp för sommareb 2009. för senast jag badade var förra sommaren, så det var ett tag sen.

Idag hade jag tänkt att shoppa:

- Ett par svarta bikinitrosor ( eller färgade, beror på )
- Billig klänning tills imorron
- något krimskrams
 Och så tänkte jag hälsa på Mallan på Espresso house.

 
Min klänning som jag köpte i tierp, Jätte mysig att ha mot kvällen.

Kommentarer

Postat av: Patricia

Publicerad 2009-06-28 20:04:40

söt klänning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela