Sanna

Tarzanbadet

Publicerad 2009-06-30 23:42:27 i Mitt Sanna,

Idag Åkte jag och Zillah till Tarzanbadet, ligger utanför Tierp i Västland. Ett bad efter temnarån med lianer.
vi bada, eller mer att jag badade, zillah doppa sig typ. Jag hade gjort en jätte god pastasallad till oss, köpt annanas, vitlöksbröd och cola. Snacka om underbart gått och speciellt ätande i solen vi vattnet med bra sällskap.
Efter att vi hade solat och badat så var vi väldigt nöjda och åkte med 16.05 bussen hem till mig. vi tog filten och lag oss på gården och käka salladen igen och prata om allt och inget. Vi tog också en cykel tur några timmar efter, vi cykla en lång bit.
Och nu åkte hon hem med 22.35 tåget till Örbyhus igen.









Mer bilder kommer imorgon, bara Zillah skickar !


Brorsan kom på besök och visa sin nya motorcykel

Kommentarer

Postat av: Zillah =)

Publicerad 2009-07-01 14:39:55

Gud va härligt det var :), måste bli igen :P

Postat av: SHEER BLONDES

Publicerad 2009-07-01 14:50:34

Hej!

På våran blogg testar vi skönhetsprodukter & ger tips. Snart kommer vi även lotta ut produkter!



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



Puss / Alicia & Tessie

Postat av: Alina

Publicerad 2009-07-01 15:29:33

Hoppas du får en bra kväll! =)

Postat av: cecilie ♥

Publicerad 2009-07-01 15:33:44

va fint det såg ut :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela