Sanna

Sunshiny day

Publicerad 2009-06-25 22:13:12 i Mitt Sanna,

Idag vakna jag väldigt sent, klockan 13, känns lite synd för det var så himla varmt och fint väder men Inte så konstigt att jag vakna sent när jag och fia hade pratat till säkert 04.30 på morgonen.
jag gick iallafall upp och börja fixa mig för jag skulle vara hos sköterskan klockan 14.00 gick igenom vad jag skulle träna på. Så snart ska jag göra ett prov så jag har behörighet att ge medecin istället för henne.
Efter den vistelsen så gick jag till studio 3 (en frisör) som har världens bästa silverschampoo, skojar inte om du har det mer än 1 minut så blir det grått. Hon varnade mig att blanda ut det och inte ha så länge för hon tyckte jag hade en bra ljusfärg nu, mohaha jag vet redan schampoos otroliga krafter. Alla andra silvermedel kan slänga sig i väggen!
Efter att jag varit där så gick jag till Tierps klädsaffär för unga, de hade visst rea-rensning. allt var halva-priset. Så jag köpte en klänning med mönster på, för 149:- som hade kostat typ 299:- ifrån början.
Sen gick jag till jobbet och idag gick det jätte bra, gjorde allt själv. Och jag som var orolig att jag skulle göra bort mig? haha helt otroligt har jag inte gjort den, än.......
Men nu måste jag få tag på Fia som har smått trackat mig. Har inte hört för jag har alltid mobilen på ljudlöst och aldrig på mig den när jag jobbar. Sen måste jag sova för jag ska jobba hos pappa imorgon, han har bokslut på måndag så måste dit och fixa kvittorna och allt sånt.



Bilder på inköpet kommer i helgen, som sagt har jag inge kamera och den ska jag få i helgen, som mamma har lovat. Fast får se hur mamma håller de löftet..


Det dunderbara silver schampot ! :D ( artego silvershampoo )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela