Sanna

Min nya kamera

Publicerad 2009-06-26 19:25:08 i Mitt Sanna,

Min nya kamera blev en samsung, snyggt grön med slipad stål och snacka om att den är bra.
ska visa lite bilder.

Idag åkte jag och mamma till Valbo och köpte min kamera som jag nu har varit utan i 1 månad?
det gick fort, hitta en på en gång. Mamma kolla också på diskmaskin, jag hitta en as snygg ROSA tvättmaskin med ho. Mamma lika kär som jag. efter Valbo handlandet så käka vi donken, guuud vad jag har längtat efter det, mmmm.
när vi kom till tierp så skjusa mamma mig till pappa på engång, skulle sotera oferter och kvitton. Tog mig 2timmar ! inte så konstigt om man tänker på att det var ofätter ända ifrån februari. När det var klart så fixa vi mitt mobilabredband som hade kommit, så nu kan jag surfa över allt :)
När jag kom hem så började jag ladda in bilder ifrån min nya kamera och gamla bilder med (samma minneskort som i den andra kameran som jag hade.) Och nu sitter jag och  njuter i solen och mysar med min misse Kattis. Är inte livet underbart?
Prata med Fia nyss. Fy fan vad jag saknar henne, haha tror inte vi har varit ifrån varandra så här länge? Men nästa helg ska vi till hennes morfars stuga i Värmland. Men som vi 2 är så kommer det inte bli av, men hoppas!

- Girl I'm not leaving now.


Först lite bilder ifrån förra kameran

Studenten 09







Gävle med Fia

   


 
Bilder ifrån idag


 


Jag på pappas jobb.


 


hemma


 


Busiga Kattis


Theas öga


Spindelmannen kom på besök









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela