Sanna

09.06.04

Publicerad 2009-06-04 18:13:12 i ,

Jag har varit as dålig på att skriva jag vet !

 IMORGON ! tar jag studenten!
Jag kommer gråta floder på grund av att aldrig mer vara med klassen och allt med skolan är slut efter 12år, och man inser att vuxenlivet väntar på en runt hörnet, jag kommer vara så jävla glad, blöt för vädret ( men det hindrar inte mig att ha en bra student), jag kommer skrika min hals stum, skratta, le, kramas, äta god mat, dricka en massa av allt, och dansa så mina fötter blöder, gråta en skvätt till, och sedan säkert sitta på något donken eller ha en bra efterfest eller sova sött med ångest i bröstet att studenten är slut och aldrig mer får uppleva den igen!

Jag har aldrig varit så peppad till något som studenten!
Lyckans dag att man har klara något viktigt i sitt liv och man får fira det med dom man mest älskar!

Och idag kommer vara den mest stressigaste dagen av dom alla ! Kommer ligga och vrida på mig när jag ska sova som ett litet barn som ska sova natten innan julafton eller sin födelsedag.

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Postat av: Melinda

Publicerad 2009-06-04 23:56:36

Spännande med studenten :) mkt tankar som kommer då!

Lycka till :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-06-11 01:32:56

SAKNAR DIG !!!!!!

blir helt tokig :) haha

var fan nästan 1 år sen vi träffades.

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-06-11 14:10:41

jaaa, åh det låter ju toppen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela