Sanna

09.06.01

Publicerad 2009-06-01 12:02:38 i ,

Nu är det äntligen JUNI ! det menas att det är sommar!

Jag är lite små sur idag, trodde min dator skulle komma idag men nej, den kommer senast nästa vecka sa pappa.
Så får vänta några dagar till.

Idag måste jag göra en hel del!

- sola solarium
- Städa mitt rum
- packa
- Blondera håret
- börja plocka i saker i flyttlådor när jag kommer till uppsala
- Packa Linns saker som hon glömde hos mig
- Hinna äta något
- Kolla hur mycket pengar jag har på kortet
- Hinna somna i skaplig tid.

Morgondagens måsten:

- Åka till skolan
- Sotera ut datan
- Scana in bilder
- Låna ett USB minne till att få hem allt man har på datan i skolan
- Spendera sista dagen med klassen
- Hem
- städa vidare + städa ut kylskåpet, m,m
- Försöka hinna med att köpa allt till studenten, strumpbyxor, m.m
- Somna i skaplig tid.

Det var nog allt.

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Postat av: LiiCee

Publicerad 2009-06-03 23:56:26

Hej!

Du missar väl inte den nya tävlingen i min blogg där du har chansen att vinna fyra läckra läppbalsam i form av chokladpraliner!

Gå in på http://liicee.blogg.se och klicka in i kategorin 'Tävlingar' för att läsa mer och delta

Ha en fin dag! ♥

mvh .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela