Sanna

09-06-23

Publicerad 2009-06-23 22:25:33 i Mitt Sanna,

Jag vaknade vid 12 tiden att myggen attakerade mig och att det kliade överallt så gick upp och börja förbereda mig för solen. Smörjde in mig och satt på mig bikinin och gjorde ordning lite frukost som var fil och müsli, vek ut solsängen på gården med glajjerna på och min misse kattis höll sällskap, mmn en sån skönt stund kan verkligen förändra ett dåligt morgon humör till något bra. Efter en stund så blev det ganska tråkigt att ligga där i solsängen bara. Så hörde jag att grannhunden Akira ( en liten chiuaiua) skällde, eller mer pep som en leksak... Så jag och min hund Thea gick över, alla huandar låg och vila i skuggan och lika Therese. Vi prata en massa om allt och inget, fika mozzarella stick och te. Sen vid 14.45 var jag tvungen att gå för jobbet kallade.

på jobbet gick bra, lärde mig en hel del, men behöver lära mig mer, men ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela