Sanna

09-06-22

Publicerad 2009-06-22 13:50:06 i Mitt Sanna,

Jaaaaaaaaa!   Idag kan jag hämta min älskade data som jag har väntat på i 3 veckor! Min egna lilla bäbis! en hp 14 tum, cam, inbyggt mobilt modem och så mkt mer !
Så nu måste jag lägga in allt som jag har på mammas data till min extra hårddisk och sen överföra det viktigaste.
Sen ska jag sitta hela kvällen och peta och känna, prova på allt som min dator kan erbjuda mig! Fast det som är synd är att det är vista, men jag lär mig säkert jätte bra :) åhhhhh det är som julafton igen ! För jag vet ändå inte riktigt vad jag ska få, sa mina önkemål genom en telefon och så hitta data-killen en som passa mina önskemål bäst. Haha lite kompiskt att jag kan vara så pirrig för en dator. Och på lördag ska jag få en ny kamera ! ( om nu mamma håller det hon lovar)


haha kolla nyss runt på datan och hitta denna! vad tänkte jag med håret ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela