Sanna

09-06-21

Publicerad 2009-06-21 15:40:48 i Mitt Sanna,

Nu har jag ändrat om min blogg design. Blev ganska bra om jag får säga det själv :)

Och nu har Jeppe klagat att min bogg har blivit tråkig för att jag skrev lite och har inga bilder.
Så jag får väll skriva ett extra långt inlägg idag !

Idag vakna jag halv 1, snacka om sent, fast inte så konstigt om man tänker på att jag lag mig halv 3 i natt.
Det var verkligen underhållande på Lollos fest. Drack hotshot och sjöng singstar. Det jobbigaste var alla mygg och knot, det är helt sjukt att man glömmer allt sånt när man längtar efter sommaren, för det var så mycket så jag hellre skulle sitta inne än ute i sommarnatten.

Idag planeras det att åka ut på sjön. Vill faktist bada måste göra mitt premiär dopp och premiär på att åka båt. Fast solen har gått i moln men ska inte klaga för det är verkligen sommarvarmt.
Idag ska jag kanske också prova på lite på mitt sommarjobb, är tvungen för att kunna göra alla moment rätt. Men tror jag hoppar över och gör dom 2 ggr i veckan istället. För lättare att göra det närmare min första riktiga jobbdag som börjar 1 juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela