Sanna

Utmanad LISTA

Publicerad 2009-01-13 20:14:03 i ,


1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

ansiktet , kläder

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

USA eller Paris om jag kunde franska

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

resa !

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

vintagedarling, mina vänner efter

5. Prenumererar du på någon tidning?

nepp

6. Vad fick dig att börja blogga?

Tyckte det verka som en rolig grej

7. Har du några stora planer detta nya år?

ta tag i skolan ! börja mitt vuxna liv.

8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

gillar inte :S

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Bröstcancer eller Aids

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

kanin,katt,hund,marsvin,häst och öhm något mer

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

70-talet eller 50 talet om jag våre rik !

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
En massa

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

naturkunskap och matte !

14. Har du några inplanerade resor det här året?

nope

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)
Skräcken för fötter. Usch!
Tänker på mig själv i första hand
Behandlar min mamma som crap ibland

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

ja nångång

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

nej inte ett tugg

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

varit singel i typ 2 ½ år och det har vart så jävla skönt :D

19. Svär du ofta?

varenda menning

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
faramor och farfars stuga, göteborg, västkusten

Kommentarer

Postat av: steffy

Publicerad 2009-01-14 16:55:17

MASSA KUL :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela