Sanna

090124

Publicerad 2009-01-24 16:30:02 i ,

Jag och pappa har vart på fjärnahöjder. Vi gymmade, var på relax, där vi bubbla bubbelpool och basta. Jag sola solarium, 20 minuter blev det
Haha de hade en helkropps spegel inne i solariumet. När jag klev ur solariumet så ser jag pepparkaksbrun ut på rumpan med en linje mellan sidan och rumpan där jag inte är så lika brun! fick en inre panik och hoppades att det bara var solarieljuset som spela mig ett spratt. Som tur var, så var det inte lika stor kontrast. Ja jag blev iallafall brun och det var ju menningen.
Sen efter åkte vi hem och lämna väskorna. Gick ner till stan och tog en sallad på waynes coffee.
Nu sitter vi och tar det lugnt.

Ska ta 18.30 tåget till Uppsala och gå på bio med Elin och hennes syster som är på besök.
Vet inte riktigt vad filmen hette men Brad Pitt var med i filmen och har talas om den.
Kommer nog bli jätte kul, är ju alltid lika kul att hitta på något med söits-Elin :)

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2009-01-24 22:03:20

fjärranhöjders relax is the shit! va inte så längesen jag me va dit..:)

Postat av: Carro

Publicerad 2009-01-25 14:52:16

Men åhh, jag behöver verkligen också skaffa mig en tan. LIKBLEK.

Hare bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela