Sanna

090123

Publicerad 2009-01-23 13:06:38 i ,

Sitter på MDKb och har inget att göra.
Jag är klar med det vi ska göra och bara sitter just nu., väntar tills Pauline ska hämta en sak i min (feta) väska. Men hon verkar ganska seg. 

Jag har kommit fram att jag är kontroll-lös. Inte kontroll över saker. Ingen helt klart på vad jag har kvar i skolan, vart jag ska ha APU, allt jag toppar i munnen, vad jag säger och gör.  Det blir bara en stort OJ varenda gång, eller JA JUSTJA. Ja jag äger en kalender, den används dagligen.  Jag väl försöka ta lite kontroll.

Jag bara längtar att åka till pappa ( faktiskt ) det känns att komma bort lite, har nött Uppsala riktigt bra ett tag, har vart kul på ett sätt men ändå ut tjatat. Vi ska bara ta det lugnt, god middag och så.

xoxo
Frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela