Sanna

090122

Publicerad 2009-01-22 12:09:20 i ,

Obetydligt att läsa men rolg att göra

Är du i ett förhållande? Nej
Om inte, varför inte?  Finns ingen som duger, haha
Hur långt var ditt längsta förhållande? 2 mån, typ
Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? tobbe
Hatar du ditt ex? haha nej
Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? nja nej..
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? kanske några bilder
Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Inget av de
Är du en player? nja nej kan jag inte påstå :P
Har du blivit dumpad? nej, inte direkt
Har du blivit sårad? jo då
Har du dumpat någon? Ja.
Är du en bra partner? lite till och från skulle jag tro :P
Värsta raggningsrepliken någon kört på dig?haha det finns så många
Är du kär i någon nu? Nej. inte direkt
Har du någon beundrare? haha inte va jag vet :P
Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Snygg, ska ha mycket pengar, snygg bil, delar med sig av sin förmögenheter, eget boende ( ligga i centrum ), får mig att skratta, man kan kunna ha ett samtal med killen, ställa up 120 % :D det var nog allt + bra i sängen !
Har du varit kär i flera samtidigt? har aldrig vart kär
Har du sårat någon allvarligt? jo,
Hur skulle du beskriva dig själv som partner? hmm, mysig
När du vill ha någon, vad gör du? jag gör inget, han får komma till mig,
Bästa raggningsrepliken? haha ingen tyvärr.
Är du gift i framtiden? nja nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela