Sanna

090122

Publicerad 2009-01-22 12:19:43 i ,

Jag har vart så himla duktig den här veckan.


Tränade i måndags och pluggade.

Tisdags gjorde ett prov och fick G, hem och blev det att plugga igen

Onsdag blev det väga vidare i skolan, gick runt och var seriös, tänkte på in framtid.. sluta vid 12, kl 13 träna jag, gick och fika med Elin, Sanna och alex. Hem till Elin sen hem, hem och plugga vidare. Gick inte ut alls på krogen!

och nu sitter jag i skolan och gör en uppsats om människosynen mellan Hinduismen och Kristendomen.
Sen blir det att gå hem ( som jag nu har gjort dom senaste dagarna) och hämta träningskläderna, sen gå ner till SATS.
träna med Paulinen(kanske), sen hem och åter plugga vidare.

Imorgon blir det skolan och sen tar jag 17.19 tåget till Gävle, ska vara med pappa som jag inte har sovit hos sen i somras. Imorgon blir det nog bara en god middag och ta det lugnt, tänkte ta med mig lite plugg också.
På lördag blir det att simma, träna gym och vara på relax avdelning med massa olika bastusorter, bubbelpool och solarium på gävlebadet. Eller så hittar vi något annat.

Sen åter plugg på söndagen tror jag.. 1 naturkunskaps tenta ska in, och sen religion tentan ska in..


Sista veckan innan APU nästa vecka. Har ingen APU! får inre panik !
Det ordnar sig säkert...

xoxo
Frokensanna

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2009-01-22 22:42:17

haha jag trodde du redan varit ut på apu? va inte du på arbetarbladet??

Btw! gå in på min blogg och tväla om Friis & Company örhängen! dom är super fina! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela