Sanna

090118

Publicerad 2009-01-18 10:36:31 i ,

Vakna för typ 1 timme sen. Pauline ligger fortfarnde och sover.
Igår tränade vi på sats, crosstraining, bandet, träning av rygg,mage, bröst och ganska mycket armar och vi körde lite streschning yoga med. Vi basta lite också innan vi fixa oss och drog till cupido och köpte oss en varsin sallad. Åkte hem till mig i Uppsala och hade det mysigt.
Vi drog till bergsbrunna en snabbis för Pauline skulle hämta en massa grejer hos Marcus.  hahaha, det roligaste var när vi stod och vänta på bussen. Efter tripen till bergsbrunna så tog vi bussen till Tierp. Gick hem till mig, åt naturgodis och kolla på blades of glory. Somna typ vid 12 - 1. så det blev en ganska tidig kväll.

Idag blir det träning igen. Ska in till uppsala vid kl 12 - 1 tror jag.
Sen plugga och åter plugga. har prov på tisdag.
Nu ska jag snart gå upp och fixa frukost åt mig och Pauline, så Pauline vaknar med färdig frukost.
Eller så somnar jag om. Har inte riktigt bestämt mig än :)

PS: igår var det the victory day :D

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela