Sanna

090216

Publicerad 2009-02-16 17:22:00 i ,

Idag vakna jag av barnröster i hög decibel... som man alltid gör hemma hos familjen Mattsson. Låg och vred mig i 1 timme. Gick upp och käka frukost. Mamma strök gardiner så jag lag mig i sängen brevid och somna. Vakna vid 1-2 tiden. Tog tag i mig själv och gjorde mig lite mat, sen måla jag en av Elins väggar svart (haha, dom skulle målas) Hon ska ha svarta och vita väggar i fondvägg som jag har. Blir riktigt snyggt.
Och nu ligger jag här och kollar disney channel med William, skriver lite med folk.
Shit jag måste verkligen försöka dokumäntera mitt liv i bilder... Okej,, kanske inte jag har så roligt liv men haha, bloggen kanske blir mer "intressantare" då.

xoxo
frokensanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela